Musiikkikoulutuksen vision verkkosivut uudistuivat

Visiotyön verkkosivut uusiutuivat keväällä 2023. Sivut tarjoavat kattavasti tietoa musiikkikoulutuksen visiotyöstä sekä alan ajankohtaisista uutisista.

Uudet verkkosivut tarjoavat kaikille aiheesta kiinnostuneelle runsaasti materiaalia musiikkikoulutuksen kehittämisen tueksi. Sivuilta löytyy musiikkikoulutuksen visio 2030 -raportti tiivistelmineen sekä tietoa vision kolmesta pääteemasta ja 25 toimenpide-ehdotuksesta. Lisäksi sivuilla on ajankohtaista tietoa koulutusalan uutisista, puheenvuoroja sekä tietoa visioprosessin taustoista. Visioraportit sekä niiden lyhennelmät ovat saatavilla ruotsiksi ja englanniksi omilta kielisivuiltaan.

Sivun alalaidasta voi tilata visiotyön uutiskirjeen, jonka kautta tarjolla on tietoa visiotyön edistymisestä, työhön liittyvistä tapahtumista sekä koulutusalan uutisista muutamia kertoja vuodessa.

Liity myös seuraajaksemme Facebookissa.