Saavutettavuusseloste

Selosteen laatimispäivä 29.5.2023

Tämä on Musiikkikoulutuksen visio 2030 -saavutettavuusseloste, joka koskee huhtikuussa 2023 uudistettua verkkopalvelua www.musiikkikoulutuksenvisio.fi.

Verkkopalvelun saavutettavuuden tila

Palvelun saavutettavuutta on arvioitu itse sekä yhdessä sivuston teknisistä ratkaisuista ja graafisesta suunnittelusta vastaavan toimittajan asiantuntijoiden kanssa.

Sivusto täyttää saavutettavuusvaatimukset ja olemme sitoutuneet digipalveluiden saavutettavuuden parantamiseen. Teemme jatkuvasti työtä kehittääksemme palvelua ja sivuston saavutettavuutta arvioidaan uutta materiaalia tuotettaessa.

Valvontaviranomainen

Jos huomaat sivustolla saavutettavuusongelmia, anna ensin palautetta meille eli sivuston ylläpitäjälle osoitteeseen info@musiikkikoulutuksenvisio.fi. Vastauksessa voi mennä 14 päivää.

Jos et ole tyytyväinen saamaasi vastaukseen tai et saa vastausta lainkaan kahden viikon aikana, voit tehdä ilmoituksen Etelä-Suomen aluehallintovirastoon. Etelä-Suomen aluehallintoviraston sivulla kerrotaan tarkasti, miten ilmoituksen voi tehdä ja miten asia käsitellään.

Valvontaviranomaisen yhteystiedot:

Etelä-Suomen aluehallintovirasto