Musiikkikoulutuksen visio 2030 julkistamistilaisuus

Musiikkikoulutuksen visio 2030 -julkaisutilaisuus suomalaisen musiikin päivänä 8.12.2020 klo 13.00-15.00.

Hyvä musiikkikoulutuksen kenttä

Minulla on ilo kertoa teille kaikille, että keväällä 2019 alkanut suomalaisen musiikkikoulutuksen vision luomisprosessi on saatu päätökseen. Lähes 1500 toimijaa musiikkikoulutuksen ammattilaisista ja opiskelijoista alan tärkeisiin sidosryhmiin on osallistunut yhteiseen prosessiimme.

Lopputuloksen pääsemme vihdoin julkistamaan suomalaisen musiikin päivänä 8.12.2020 verkkotilaisuudessa klo 13-15.

Jotta musiikkikoulutusjärjestelmämme voi kehittyä esimerkillisesti myös tulevaisuudessa, tarvitsimme yhteisen tahtotilan ja kokonaisnäkemyksen tavoitteista. Nyt meillä on käsissämme vaikuttamisen avaimet – Suomalaisen musiikkikoulutuksen visio 2030!

Toivotan teidät kaikki lämpimästi tervetulleeksi julkistustilaisuuteen! Tilaisuuteen ei tarvitse ilmoittautua.

Kiitän jo tässä vaiheessa lämpimästi kaikkia visiotyöhön osallistuneita ja toivon, että mahdollisimman moni teistä pääsisi mukaan julkistustilaisuuteen!

Musiikkikoulutuksen visio 2030 -julkaisu on tilaisuuden jälkeen ladattavissa täällä, visiotyön omilla verkkosivuilla!

Yhteistyöterveisin,
Jouni Auramo
Visiotyöryhmän puheenjohtaja
Kansallinen musiikkikoulutuksen visio 2030

Ei ilmoittautumista – linkki on julkistuspäivänä tilaisuuteen osallistumista varten!

Tilaisuuden tiedot:
8.12.2020, klo 13-15